That´s my boyfriend!


Attans banankartonger vad det stör mig när människor anonymt
ska förmedla något där man, enligt vad dom tycker, har gjort något
som maninte borde göra!

Hallå!! Hur ska man kunna ta det seriöst om man inte har en
aning om vem personen i fråga är.

Dumma jävla brudar!! Hade det varit en kille hade han ringt upp
den andra killen, gapat och hotat lite sen hade det varit klart.
Nä, tjejer ska fan ringa från skyddat nummer
och dilla om att dom minsann vet vad som hänt
och att det minsann är deras kille och att man ska lämna honom ifred.

Sen skickas det sms från datornummer också, underbart underhållande!

Seröist, ska man misstro varenda kille och förutsätta att dom ljuger när
dom säger att dom inte har tjej?!
Deras flickvänner är deras bekymmer! Eller påstådda flickvän,
för man vet ju inte riktigt vem som talar sanning. Den anonyma tjejen eller killen!!

Dagens sms:

" Jag känner inte dig men rådet är att ge fan i min pojkvän.
Jag vet vad som hände i torsdags. Riktigt billigt av dig!"


Om fröken anonym hade sett när sms:et lästes hade hon sett att ansiktsuttrycket sa:
Ser det ut som om jag bryr mig det minsta?!

Puss från Diana som menar att man tas mer på allvar om man inte är anonym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0