Uniform.


Min kompis, vi kan kalla henne Susanne ( hon heter faktsikt Susanne
men det låter tuffare att skriva; vi kan kalla henne....), har
träffat en fire fighter. Hon skulle tycka att det var sjukt hett om han kom
hem till henne i arbetskläder.....och ja, resten fattar ni utan att jag behöver
plita ner det!

Iaf fick detta mig att tänka på alla artiklar jag läst om att tjejer gillar män i uniform.
Om jag hade träffat en brandman hade jag gått sönder om han hade
kommit hem till mig i arbetskläder.
Smutsiga kläder är det första jag tänker och han hade fått klä av sig innan
han fått stiga på!

Män i uniform...tja, vad har vi då att välja på:
Brandmän, poliser, piloter, militärer, killar inom försvarsmakten,
väktare och flygplansbesättning. Jag kommer fan inte på några mer.
I artiklar finns målare, vaktmästare och elektiker med.
Brandmän går som sagt fett bort, smutsiga jävlar, målare, hell no.
Jag vill inte riskera att få färgfläckar hemma hos mig.
En vaktmästare kan ju vara smutisgare än målaren och
brandmannen ihop så nä; ut ur mitt hus!!

Väktare, då tänker jag på Securitas i sina fula grå ylletröjor,
inte det minsta porrigt!  Militärer, nä dom har fan krypit på marken!
Piloter, flygplansbesättning och de med högre rang inom försvarsmakten
har väl ganska lika uniformer och det är inget som tilltalar mig.

Bäst är nog minsann en man i en välsittande mordern kostym.
Det är viktigt att kostymen är välsittande annars blir det flopp.
Så helt enkelt en advokat som alltid går i kostym, ja, det kan nog funka som porrigt!

Ja, jag vet att inte stackars männen i polisuniform inte fått någon kommentar
i hurvida deras uniform är porrig eller inte men jag avstår från att ha en
åsikt om detta med risk för att trampa i klaveret oavsett bra eller dålig kommentar=)
Fast för småpojkar är poliser ascoola och min brorson fick stolt posera
på ett kort med två coops! That made his summer!

Fast vad fan, det krävs mer än en uniform för att vara porrig, går inte att komma
undan med en porrig uniform om man är skitful.
Het kille i porrig uniform, nä jag är nog helt onormal i förhållande till
ALLA kvinnor i artiklarna för jag kan inte komma på en enda uniform
som skulle funka som porrig fantasi för mig!

Tisdagspuss från tjej vars arbetskläder är helt OPORRIGA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0