Unlucky number 13 slash 3.


Usch och fy, skrockfull som jag är tror jag på det här
med att jinxa saker.
Om man har en farhåga över att något ska hända och man
nämner det ett flertal gånger kan det innebära
att man uttalat en Förbannelse" över det och
helt plötsligt slår det in.
Detta i samband med att siffran tre och tretton är inblandad
gör mig lite skräckslagen!

Det är lite som det där med att säga att man
är frisk när man precis varit sjuk.
Man säger att man är frisk men nästa dag så vaknar med feber igen.

Man ska inte nämna saker som inte är önskvärda.

Sen vet ju jag att det i just detta fall inte kommer att
inträffa, inte det som jinxades och sen ska man
inte tro på skrock och gamla skrönor heller!!!

Söndagspuss från tjej som minsann fick till lite mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0