Ur Aftonbladet:

Tajtare slida, snyggare blygdläppar, större penis.

Skulle du kunna tänka dig att lyfta klitoris? Eller snäva till vaginan? Oavsett vad man känner inför det, växer intimkirurgin. Operationer av könsdelar görs både av estetiska och funktionella skäl. Många kvinnor vill minska storleken på sina blygdläppar, en annan stor patientgrupp är kvinnor som har fött barn och upplever att de blivit ”vidare”.

Som om inte folk hade tillräckligt att tänka på, nä nu måste man ju fundera på om man är estetiskt duglig och lite annat tjafs. Tack högre makter för att jag passerat ungdmsåren och inte påverkas av detta trams . Om jag skulle träffa nån som tycker att jag inte är estetiskt korret kan han typ dö eller nåt. Huvudsaken är väl att anatomin är korrekt och fungerar enligt uppgift!!

Jag som tyckte att det kändes lite överdrivet när jag vile sätta en spruta Restylane i                                       min bekymmersrynka!!

Torsdagspuss från tjej som undrar hur estetiskt ögat får bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0