Welcome home!


En del har skrivit kommentarer om vilken dålig medmänniska jag
är som inte tog reda vad som hänt med min granne men där har ni fel.
Jag gick upp till en annan granne som jag känt i hundra år och vi gick dit och plingade
på tillsammans. Givetvis var det ingen hemma, hallå, då hade det ju inte varit något konstig.
Min granne tyckte att vi skulle ringa polisen, nej tack, intejag.

Så han ringde konstaplarna idag och för en liten stund sedan var dom här
och det kostiga är att grannen kom samtidigt. Han har säkert suttit där
hela tiden, ha ha!
Tyvärr hade vi oturen att polisen ringde oss så vi var tvugna att prata med dom.
Och där var ju även grannen, han verkar inte helt hundra!!

Skit samma, grannen är iaf hemma och helt konstigt, står och glor på sin balkong och
sträcker upp armarna och har sig . Nästan så att jag inte vill synas i mitt kök!
Jag är ju nojjigaste tjejen i stan så jag tänker att han har sysslat med något fuffens och
att han nu är tokigt arg för att  vi uppmärksammade det konstiga i hans lägenhet.
Alltså innebär detta att han snart tar fram sin pickadol och skjuter mig nu när jag sitter här i
köket, han har säkert sjukt bra sikte rakt in här. Usch, gillar inte grannar mittemot!!!

Min proffisionella åsikt som läkare är att han är på väg in i ett
inducerat psykotiskt tillstånd.

Så jag tänker dra upp en spruta Haldol att förvara i hallen som försvar när han
är på väg över för att döda mig!!
Hoppas bara jag hinner sticka den i hans halsven innan han hugger sitt
osynliga lasersvärd i mig!

Måndagspuss från tjej som inte tänker vistas mer i köket idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0