Yeah rigth!



Fråga Olle- dokumentären stod på i bakgrunden här igår.

De som fångade mitt intresse var den där tanten som kan andas till sig en orgasm.
Jag tror säkert att man kan det, i yogan påstår man ju att andningen is the key to everything.

MEN, i denna tantens andning till orgasm syns det TRE tydliga tecken på att det inte är for real!

Detta fick mig faktiskt att fundera på det där med att tjejer fejkar.
Det är nog minsann inte så lätt för en kille att upptäcka det.
Givetvis har jag fejkat, ibland bara måste man det för man pallar liksom
inte hålla på hur länge som helst när stackars killen har som mål att få tjejen att komma.

Har för mig att det finns två saker man kan vara uppmärksam på för
att veta om det fejkas, givetvis tänker jag inte avslöja vilka!
Jag vågar nog påstå att det är vanligare att fejka ju äldre man blir,
efter 20 liksom. Innan dess tror jag inte att man reflekterar så mycket över det.
Tror att det beror på att man hunnit onanera en si så där 200 gånger mer
och har lite bättre koll på läget.
Jag tror tyvärr att många tjejer ser det som killens uppgift att få henne att komma
men jag tycker nog minsann att tjejer borde ta lite mer ansvar för sitt eget njutande.

Skit samma, jag är inte gift och har ingen aning om vad jag dillar om.
Är man inte gift snuskar man inte!!

Alla sexuellt aktiva tjejer som påstår att dom aldrig fejkat med en kille
och tjejer som påstår att dom aldrig onanerar LJUGER!!!

Torsdagspuss från ogift och oerfaren tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0