Action, action, action.

Sno en helikopter, landa på taket till värdedepån.
Hissa upp säckar med pengar, flyga där ifrån.
Landa typ tre mil bort och ta sig vidare med annat fordon.
Med kanske så mycket som en miljard!
10 timmar senare är dom på fri fot utan att polisen
har nån aning om vart dom tagit vägen.

Jag är så sjukt imponerad av detta är jag hejjar på rånarna,
måtte de koma undan med detta.

Förorter.....Det verkar vara grymt farligt att bo i förorter
och stadsdelar, för när Andersberg omnämns i tidningarna
står det: stadsdelen Andersberg i Halmstad.

Där ute har dom ju helt tappat bort sig. Massa läskiga poliser
och ännu läskigare galningar som skjuter lite till höger och vänster!

Igår var det dags för pådrag igen. Något med vapen typ.
Jag orkar inte ens engagera mig med att läsa om det längre.

Jag kommer aldrig sätta min fot på det där berget, dom borde flytta
på alla som inte tillhör nån liga eller annat skit och låta
dom som skjuter och har sig bo där själva.
Så kan dom härja bäst dom vill!!

Mitt-i-veckanpuss från Diana som följer rånet med spänning och hejjar på buset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0