Agenda!


Hela programmet igår handlade om svininfluensan.
Dock inte lika hysteriskt som det är i Aftonbladet.
Frågan är ju då om man ska vara så där rädd som tidningen
uppenbarligen vill att man ska vara eller ska man bara
hoppas på det bästa och förtränga att det faktiskt cirkulerar
en influensa som kan leda till döden?
Så fort man går utanför dörren kan man ju bli halvt döende på
bara några få dagar och inte fan räcker dom konstgjorda lungorna
till alla så då är det helt enkelt bara att hoppas på att man är bland dom
första som insjuknar så svårt så att man iaf hinner haffa
en låtsas-lunga innan dom är slut.

Sen kommer den stora fråga: vaccinera eller inte?
Jag tänker då sannerligen inte låtas bli insprutad med
etst konstig medeom l ingen har en aning om vad som sker på
lång sikt i kroppen med.
Inte heller har man någon dirkt koll på hur det integrerar med annan
medicin och eftersom att jag är en pillertrillare vill jag ju inte riskera att
bli allvarligt sjuk genom att vaccinera mig mot att just bli allvarligt sjuk.

Tvätta händer,  ta inte nån i hand,rör inte någon annan och hångla för helvete inte!!
Ingen bra ide´att peta någon annan i näsan heller!


Många i min närhet ska vaccinera sig så jag håller mig inne, träffar
dom som är vaccinerade sen är jag förhoppningsvis safe.

Helt enklet ses vi andra framåt våren när skitsjukan är över för denna gång!

Måndagspuss från lagom nojjig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0