"....aldrig inte en chans...."


Shitpommesfrites, jag hörde det värsta ever för några dagar sedan.
Jag ogillar starkt att dansa, eller nä, jag tycker ju att det är skitskoj men
jag ogillar att dansa utan någor starkt innanför västen. Jag är på tok för stel
och odansant utan någon rusdryck.
Känns som om jag är helt lamoch utan taktkänsla, men gör man som
Magnus Uggla är det himla skoj att dansa och jag gör det gärna.

Tänker att jag ser ut som värsta fånet och att folk ska stå där och peka:
"Haha, kolla, hon kan inte dansa". Detta är något jag fasar för.

Jag blev helt chockad när en kompis sa att han förra helgen dissade en
tjej för att hon dansade så fult. Han hade snackat med henne under kvällen
och tyckt att hon var trevlig men när han såg henne dansa var hon inte så intressant längre.

Detta var det värsta jag har hört tror jag. Nu ska jag för alltid stå stilla så vida
jag inte drycker en dansantdryck!

Hostig kyss från Magnus Uggla-fan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0