Check.


Nu kan fröken Diana minsann pricka av några
av de saker som ännu inte hade skett efter 29-årsdagen!

Kan även pricka av saker som inte fanns med
på listan över saker som inte hänt som 29-åring.

Vinet har slinkit ner nu, endast två glas dock och
fortfarande ingen fylla som 29-åring!
Det nya vuxna sättet att förhålla sig till alkohol.
Man kan sluta dricka whenever, igår fick det bra iaf!

Jepp, visst tusan fick fröken Diana hångla lite också och på
fråga B svarar jag också ja.

Men det där med att sova ihop asså, det funkar inte för mig.
Jag blir galen på snarkningar, tandgnissel och smask.
Helt omöjligt att somna.

Jag kommer bli en sån där kärring som kommer att
vara tvungen att ha ett separat sovrum från sin man.
En sån där kärring som inte verkar älska sin man för
att dom inte kan sova ihop.
Ja, en sån kärring kommer jag bli!

Nattpuss från Diana som tyckte det var värt varenda snarkning och andra sömnljud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0