Lasertekniken is da shit!!


Dags för herr dansk imån, denna underbara doktor.
Jag går sönder om det skett någon förändring.
Sista var jag faktiskt frisk och färdigbehandlad och
min plan är att fortfarande vara det!!

Så ska han glo i sin megalupp och jag ska återigen
få se hans förtjusande näshår som blir 50 gånger större i luppen.
Och hans buskiga ögonbryn som blir ännu buskigare i luppen!

Jag gillar inte denna mystiska lupp och är helt överlycklig
att jag slipper se mig själv i den!!!

Woho, är det friskt och läkt nu är det äntligen dags
för det andra estestiska fixet i Dianas värld.

Fast jag är livrädd för att något ska gå fel och att hela min fejja ska bli galet konstigt!
Fatta villken mardröm, gå till doktorn för att fixa något till det bättre
men komma där ifrån med ett resultat som gör det värre än det var innan man kom dit!!


Eftersom att jag haft den stora äran att få vara med i Slitz borde
det vara okej att jag saggar ihop och åldras, bara för att!! :)

Kyss från Diana som håller tummarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0