You never walk alone!


Läste i HP igår att en kvinna blev överfallen när hon kissade.
Nån galen snubbe penetrerade henne med ett finger.

Detta har mitt blonda huvud lite svårt att ta in.
För det första funderar jag lite på hur man kan vilja stoppa in sitt finger
i nån som nyss kissat och sen funderar jag också på vad poängen med det var.

Nä, jag kan inte riktigt fatta konceptet. Och sen förstår jag inte vart världen är på väg.
När jag var under 20 behövde vi inte tänka på att risken att bli våldtagen faktiskt fanns,
men nu måste man verkligen vara försiktig och tänka efter 15 gånger innan man
gör något som kan innebära en risk.

Tack högre makter för att jag har min älskade Kristoffer som vakar över mig,
hela tiden. Han skulle aldrig lämna mig och det är jag väldans tacksam över.

Finns inte en chans i världen att han skule låta mig gå iväg själv och kissa
i en buske, det hade nog slutat i att han hade skällt lite på mig.

En del tjejer utsätter sig faktiskt för onödiga risken, sure
jag tycker också att man ska kunna göra precis vad man vill utan att
behöva riskera att råka illa ut.
Men så ser det ju inte ut och då får man faktiskt anpassa sig.

Med det menar jag ABOSOLUT INTE att det någonsin skulle vara tjejernas
fel att dom blir utsatta men vi får faktiskt tänka på vårt spelutrymme.

Om jag visste att det finns en stor risk att ett hus exploderar så inte fan
går jag in där som en chansning. Jag vet att det finns en risk att man
blir överfallen om man går ensam i en park en lördagnatt så varför skulle
jag utsätta mig för den risken. 

Fast nu ska vi även komma ihåg att det inte är helt safe att åka taxi heller.
Det bästa hade nog varit om alla var lika sjukligt nojjiga som jag och inte
vågade gå själv nånstans, så stay at home.


Söndagspuss från tjej som hjärtar Kristoffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0