Get over yourself.


När man varit hemma flera helger på rad blir man så
totalt hemma-lat, eller jag blir det iaf.
Varit hemma säkert 6 helger i rad nu men så pallrade jag
mig faktskt ut i torsdags.

Övergav mina sköna joggingbrallor mot jeans men pumpsen
fick stanna hemma just denna dag vilket jag faktiskt
ångrar lite, dom hade ju faktiskt gjort mig 7 cm längre vilket jag hade
haft nytta av i torsdags!

Första hemma-helgen är fan ångest, beslutet om hurvida man ska
vara hemma eller inte övervägs mycket noggrant och ambivalensen
sitter i trots att beslutet att vara hemma är taget.
Fram till tolv kan man faktiskt ändrat sitt beslut och följa med ut.

Helgen därpå är det lite enklare, tredje helgen är
ok och följande helger blir man lat och hemmabekväm.

Hade jag inte haft hjärnspöken hade jag nog inte stannat hemma
den första helgen och det hade förmodligen inneburit att jag varit
ute alla helger på rad och de kommande helgerna!

Puss från tjej som blivit hemma-softis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0