Hissen gick inte hela vägen upp!

Installera  routern var mitt projekt.
Min vän sa att det var utförlig information om hur man
gör så det skulle inte vara några problem.

En fet text på en rödlapp informerade:
Insert cd first. Klart jag fattar det.

Läste bruksanvisningen: se till ha en internetkoppling upprättad.
Sätt i skivan men koppla INTE in routern ännu.

Kopplade ur den gamla routern, satte in alla sladdare i den nya och körde
igång installationsskivan.
Men det gick inte, gjorde om det, funkade inte.
Läste bruksanvisningen, drog ut alla sladdar och började om.
Inget internet. Suck, fått en traisg router!!
Läste bruksanvisningen igen.
Koppla INTE in routern ännu.

Hm, det var visst det som var felet. Uppenbarligen är jag för trög för
att läsa en buksanvising och följa en inställningsguide!


Vad kommer egentligen det där ifrån, att blondiner är blåsta?
Kanske beror det på såna som mig.
Nu har iaf jag draigt mitt strå till stacken för att bekräfa den myten!!

Kram från trög tjej som iaf har trådlöst internet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0