IDOL!


Äntligen var det dags igen för detta otroligt underhållande program.
Uttagningen till Idol!!

Jag kan verkligen inte fatta hur pinsamma en del människor
kan vara och dessutom tro själva att dom är grymma på att sjunga!

Men jag ska inte klaga, jag njuter såklart av att få skratta lite men
ibland är det lite för pinsamt och då skäms jag liksom åt dom och
lider lite.

Ingen katastrofal galning igår, kanske tjejen i burlesk outfit men hennes
sjukt schyssta kropp övervägde the nasty clothes!

Igår visade det ju dessutom sig att Peter Jihde är männsklig, kanske
till och med lite ödmjukare en genomsnittsmänniskan.

Go Peter Jihde!

Mitt-i-veckankyss från jävligt trött Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0