Jävla elprylarshelvete!!


Lyckats ha sönder fem kaffebryggare sen jag flyttade hit,
inne på den sjätte nu men den har kämpat på i ett år nu så
jag är impad och mycket nöjd, tack pappa!

TV:n har exploderat, DVD:n har strejkat och blivit inlämnad två gånger.
Mobilen är ivägskickad på lagning nummer två, datorn kom nyss hem
från lagning. Högtalaren pajjade, och routern,
den där förbannade jävla routern driver mig till vansinne!!
Idag dukade micron under och mer än så pallar inte fröken Diana!

Det är något fel på den här jävla lägenhet, den dödar all
teknik som finns här.

Och alla jävlar sladdar hit och dit, dessa jävlar sladdar som är ivägen,
denna jävla antennsladd som jag drog sönder när jag dammsugade!

Detta resulterade i en jävligt korning bild på tv och
en jävligt sur Diana som tappar humöret för fort och istället
för att lugnt och metodiskt försöka fixa felet får panik och sliter i skiten!

Teknikens under..... MY ASS!


Puss från mycket upprörd och åksjuk tjej som ska ringa pappa och be han fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0