Just for the look!


Har spenderat förmiddagen med att prova ut nya
bågar till mina brillor. Hel jäkla djungel det där.

Plus att jag upptäckte TRE feta rynkor under mitt
vänstra öga och det var liksom det enda jag såg när jag
väl hade upptäckt det.
Kunde inte koncentrera mig på bågarna, bara dessa
jäkla rynkor.

Sollade ut till tre par men när jag provar här hemma
undrar jag lite vad jag tänkte när jag valde att ta hem
det ena paret.

Förmodligen kommer det sluta i att jag inte kan bestämma
mig och skjuter fram projketet med nya bågar ytterligare en gång.

Jag är inte så förtjust i det här med brillor heller.
Jag ser typ 20 år ädre ut och det är helt missanpassat med brillor
till min personliighet, funkar ej!!!

Fan för glasögon!!

Tisdagspuss från tjej som nog har bestämt sig för vilka bågar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0