Keep it to yourself =)


Hm, det där med att säga fel sak vid fel tillfälle
händer mig några gånger för mycket.
Man liksom tänker på något och säger det direkt.
Sen inser man att det kanske inte var så passande just då.

Ibland är det liksom inte läge för att säga det som poppar upp
i ens huvud och ibland är det verkligen helt FEL läge att säga det.

Låg i sängen med en pojke ( ja, typ nakna) och då sa han:
Du är inte så lik dina föräldrar!

Kändes lite som om det var fel plats och helt fel tillfälle.
Inte precis så att jag var sugen på att få upp en bild
av mamma och pappa i mitt huvud just där och då!

Denna man ska nog mest bara väldans glad att jag
inte är så lik mina föräldrar, framför allt inte just då =)

Lördagspuss från Diana och hennes systrar som alla tre har lika dålig hållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0