Kompiskommentar


Vet du vad...? Allt detta snack om Anna... jag gör allt för att inte vara fördomsfull men tjejen e smart, jag lovar... Har väl tyvärr aldrig upplevt äkta kärlek och fått uppfostran att är du bara nån så e du bra... Det alla missar är och detta är ganska ironiskt men det är ju skitbra tv, alla som hatar el älskar henne kollar ju! Dålig pr är ändå pr...= BRA... Jag har många fördomar men helt ärligt, är det mer cash o publicitet tjejen vill/behöver ha så e ju hennes lycka nu gjord.... Pga av oss som får tuppjuck av henne... Så vem e smart, EGENTLIGEN?


Jag orkar inte ens engagera mig i hurvida Anna Anka är en smart
buisnesskvinna eller bara rätt och slätt dum i huvudet.

Och helt ärligt så kvittar det.
Jag njuter av att se henne på TV, att lyssna på hennes
konstiga uttalanden om både det ena och det andra.

Jag vill inte ta det nöjet ifrån mig genom att fundera
på henne som nån annan än den blåsta jävlen i TV.


Bättre att bara njuta av det som är underhållande och
lägga just det där eviga tänkandet på hyllan.
Tänker gör vi så ofta ändå!


Vi roas av detta och hon får vara nöjd med det.
Jag tror minsann att du har rätt och att det finns en eller två
celler i hennes huvud men jag vill inte veta det!

Jag vill se Anna Anka på sättet som TV framställer henne, det tillfredställer mig=)

Kram från Diana som passar puss till Melle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0