Mer pengar till de fattiga!


Fattiga ungdomar har förklarat krig mot samhället.
Givetvis har jag läst detta i Aftonbladet, det är där
som jag får reda på vad som händer i Sverige.

Sen att dom kasnke inte är så pålitliga skiter jag i,
jag väljer att tro allt jag läser!!

Vetefan allt dom gjort, kastat setan, bränt bilar, slagits,
och förstört allmän egendom.
Ett hopplöst land, skriver Aftonbladet, fan vad pepp.
Tur att dom iaf inte spär på ungdomarna hopplöshetskänsla med
sin artikel.
Förortsgrytan kokar, jäklar skrämmande det där.
Är Rotorp en förort? NO, jag bor på rätt place!

Vad får man ut av detta undrar jag?
Fattiga ungdomar som håller på, hur ska dom få mer cash när dom kostar
samhället så mycket pengar i förstörelse och polisinstatser.

Dessutom säger sig dom som åkt fast vara oskyldiga. Polisen har gjort fel och
använt övervåld, i ALLA fall där någon blivit tagen.
Klart det är så, polisen är ju "fittor", horor" och diverse andra tjusiga ord på
förortslang.

Blir inte detta lite av ett moment 22?

Bästa är om dom planerar en stor kupp mot hela sin kommun,
har turen att få till ett Stockholmssyndrom och fly landet!

Jag tänker iaf stanna i trygga Halmstad där jag enbart behöver
håll mig borta från Andersberg. INBÖRDESKRIG är det nya på tapeten.

Svininfluensa och inbördeskrig.
Hela livet är en ständig rädsla, oj jag glömde, jag är ju redan
rädd för allt så för min del blir det ju ingen skillnad!

Kyss från tjej som hälsar till Jaana i Västerås att hon ska hålla sig inne,
förortsgrytand där är med i Aftonbladets artikel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0