Mina favvisar!



Dags för Hollywoodfruar ikväll igen, woho, jag sitter bänkad!!

Anna Anka får nog faktiskt ta över Linda Rosings plats som mitt
hatobjekt.  Helt olika är dom ändå inte dessa två pajjasar.

Kära Anna Anka ska ge sig in i politiken, hon gör nog en Linda Rosing
och stannar i partiet i si så där en kvart eller två.

Två blonda brudar som är beroende av vilken karl dom har sin
arm under, bekräftelsebehov och ett jäkla snack om liggande.

" Vill din man att du suger av honom varje morgon,
ja, då är det din plikt att göra det"

WTF? Plikt? Hur fick man den plikten?

Jag har världens känsligaste kräkrefelxer och mår oftast illa
när jag vaknar så skulle en avsugning till frukost bli min
plikt hade det nog varje morgon slutat med att jag kaskadspytt
kvällsmaten, galla och dålig morgonandedräkt varenda morgon och
då hade det fan varit hans plikt att byta sängkläder och tvätta- VARJE dag!!

Måndagspuss från tjej som kan dra många paralleller mellan Anka och Rosing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0