Nämen, se där!


Dessa jäkla test man kan göra på Facebook är
såååååå störande, ändå måste jag göra dom.
Inte många test som prickats in rätt.

Enligt Facebook skulle jag dö 17 juni 2013 men Facebook
säger också att jag ska få mitt första i maj 2017 och hur
fan ska det gå till! En nedfrusen död Diana som hålls vid liv och
blir inseminerad och sedan morsa, SI-FI alá Facebook.

Min dubbelgångare är Danny DeVito, hell yeah.
Beror nog enbart på att jag kryssade i att jag gillar kakor.
Eller för att jag inte mäter så högt över havet!

Mitt egentliga namn är Cara, låter mest som en skabbig prostituerad.

Mina chanser att få ligga i helgen räknade Facebook till 16%, tack!

Min framtida mans namn börjar på M, inte utrönat ännu
men föga troligt att det stämmer.

Väl godkänt på medicinska termer på latin men en lat läkare, yeah right!

Facebook säger att jag är såååååå tråkig!

Kändiskillen jag skulle passa ihop med är gay, låter skoj.

Igår gjorde jag ett test om vilken diagnos man har.
Min diagnos blev bipolär.
Herrejävlar, Facebooks test hade rätt. Första gången ever och jag
är chokad av sidans förmåga att genom sina uppenbara frågor
kunna räkna ut att jag är svängig i humöret.

Puss från tjej som nu slaviskt ska göra alla test som finns på Facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0