Panik!


Idag tänker jag bara vara negativ och gnälla, och då menar jag gnälla
mer än vanligt!!
Dumma jävla höstväder!! Regn och blåst, jag gillar fan Anna Anka mer än vädret!!
Jag har huvudvärk och ont i nacken.
Dumma jävla min kompis som blivit en "pojkväns-hora" och aldrig hör av sig!!
Jag ogillar "pojkväns-horor" starkt. Hon är nästan värd en tår eller två dessutom!

Mest av allt ogillar jag den där jäkla andnödsattacken jag fick i tvättstugan för
några veckor sedan. Jag har liksom inte riktigt återhämtat mig från den ännu.
Nu måste jag hela tiden känna efter så att jag kan andas och när jag känner att jag inte
kan det får jag i panik ringa min syster och flåsa i luren:
JAG KAN INTE ANDAS!

Jo, det kan du, säger hon då.
Nä, jag dör nu, jag lovar, jag dör!
Nä, Diana. Du dör inte!

Okej då. Jag ringer dig senare!

Så blir jag lite svettig, skakig och sjukt nojjig. Sen irrar jag runt här lite och
tror att jag faktiskt inte kan andas, ringer en kompis och tvingar nån stackare
att komma hit! Jävla virrpanna!

Sen inser jag att det är ju självklart att jag kan andas
och att min inbillningsförmåga är grym. Och eftersom att jag kom
på att jag kan andas börjar jag fundera på om inte mitt hjärta slår lite
oregelbundet. Klart att det gör det och då får jag ont i hjärtat men när jag inser att
jag inte har en hjärtinfarkt tror jag minsann att jag kände ett blodkärl brista i huvudet.
Och hallå, man dör av hjärnblödning. Och så tror jag att jag håller på att
dö och jag får andnöd.....Så var ekorrhjuet igång igen.

Helt otroligt att man kan vara så dum i huvudet att man går
omkring och tänker så här och låter sig luras av en falsk känsla.

Måndagspuss från tjej som är sjukt trött på sitt eget huvud och hatar tvättstugan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0