So I´m back.....from outer space.


Nu har jag äntrat bloggen igen och från och med nu ska det bli den seriösaste bloggen
på hela portalen logg.se.

Ingen mer självironi, inget mer skvaller om min mamma
och framför allt inget dissande av folk........................NOT!!

Skulle nog aldrig hända att jag skulle kunna undvika detta!!

Ska börja med att dissa den där Anna Anka, vet knappt om jag
vill benämna henne som människa.
Vore en skam för både män och kvinnor!!

Hollywoodfruar är serien som jag lätt kommer följa,
älskar att kolla på skit på Tv som gör mig upprörd.

Anna Anka, wweeii. Kan man bli mer livegen och patetisk.
Min kompis har frågat mig vid ett flertal gånger vad som
kommer efter patetisk men jag har aldrig funnit följordet till just patetisk.
Svaret är: ANNA ANKA!!!

Visst är det kul för henne att hon är gift med mannen som
skrev låten med det vackra namnet  Diana och har smycket värda
17.7 miljoner när hon går på fest.
Att ha massa miljoner är säkert inte heller så tråkigt.

I den perfekta världen hade man kunnat köpa hjärnceller för pengar!

Puss från Diana som hejar på Anna Anka och Linda Rosing, mina favvisar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0