Stackars Björn.



En snubbe vid namn Björn, endast 48 år gammal kunde ha blivit
Zlatans första (?) åtal fö vållande till annans död.
Den här Björn fick hjärtflimmer när Zlatans mage satte målet i lördags.

Stackars man, han blev tokigt glad och kände hur det small i kroppen
sedan började han skaka och fick ont, Björn trodde att det var hans fotbollsnerver.

Han gick och la sig. Alla gubbar verkar tro att allt går över om man går
och lägger sig. Så tänkte min pappa när han för andra gången fick hjärtinfarkt.
Han blev yr i huvudet och tänkte åka hem och vila. Tack gode Gud fick
hans kompis honom att åka till vårdcentralen. Annars hade jag inte haft någon pappa
för hans hjärta hann stanna några gånger innan han nådde operationsbordet i Lund.

Denna Björn åkte till sjukhuset dagen efter och är nu redo
för matchen imån. Jag hade varit rädd för att titta på matchen om
jag hade fått hjärtflimmer av Zlatan.

Fast det är nog en del fjortisar som får lite kärlekshjärtflimmer av Zlatan
och förhoppningsvis njuter dom av denna kändis-förälskelse!

Fotbollspuss från tjej som laddar för Idol ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0