Tacktal.


Alla som vinner ska alltid hålla ett tråkigt jävla tacktal. och
eftersom att jag vann på tipset två gånger i rad måste jag
faktiskt hålla ett tacktal nu!

Tack till mamma och pappa som knullade i precis rätt läge så att jag kom till,
eller det kanske man inte ska vara tacksam för... jo, tack mamma och pappa.

Tack igen mamma och pappa för att ni knullade i precis rätt
läge så att jag fick de fina syskon jag har!

Tack till alla mina vänners föräldrar för att dom knullade
i precis rätt läge så att mina underbara vänner kom till.

Tack Astrazeneca för piller som gör underver, eller som
åtminstone sägs göra underverk.

Tack alla som gör underbar musik!

Tack till de som uppfann tele, tv och internet, utan dessa
tekniska prylar kunde mina föräldrar skippat knullandet!

Tack till Facebook!

Ja, mycket mer än så har jag nog inte att tacka för just nu!

Tack från tjej som säger tack!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0