Tjugonio!


Gått 31 dagar sedan jag fyllde 29 och jag har massa saker att
göra som jag ännu inte gjort som 29-åring.

Inte druckit öl, inte druckit vin, inte haft nån fylla, inte fått nån fisk, inget
napp över huvudtaget för den delen för jag har varkens hånglar eller legat
som 29-åring!! Inte köpt några skor, dags att ta tag i det, inte
gjort någon som spännande resa (as if!). Inte varit på en
enda spelning, inte slutat röka och inte gett upp kaffet.

Jag har iaf levt upp till min ålder och blivit tillräckligt vuxen för
att ha sovrum och vardagsrum. Jag har minsann druckit EN shot,
sjungit den där jävla pinsamma låten på kareoken dvs gjort bort mig.
Ja men det är väl typ det!

Har faktiskt inte haft min födelsedagsfest ännu, får nog ta tag i det till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0