Yes, sir!


Anna "brosk-kvinnan" Anka. Fuck, I lover her!
Hennes självsäkerhet, hennes självgodhet och hennes
sunda inställning till sex, övervikt och annat trams om
att kvinnan ALLTID ska behaga mannen!

Jag tänker då fan inte behaga min man ur hennes perspektiv,
hell no!
Vem fan ska behaga mig?!

"Om din man är nöjd är du nöjd"
Hallå, kan inte han göra mig nöjd för att han ska vara nöjd.

Inte ska väl kvinnan behöva göra allt här i livet, jag är för
lat för att behaga någon. Middag på bordet klockan fem,
diska, tvätta, städa, lägga ungar, läsa saga och enligt
Anna måste man vara lite småporrig hela dagarna i ända.
Yo!! Vad hände med joggingbrallor, sambofläsket, oborstat
hår och att slippa smeta smink i fejjan på söndagar!

Av denna anledning umgås inte jag med folk på söndagar!

Fast om man bor ihop är det rätt oundvikligt så slutsatsen blir
att jag aldrig ska bli sambo vilket i sin tur resulterar i att jag aldrig
ska ha en kille vilket resulterar i att jag bara behöver behaga mig själv.
Sug på den Anna Anka!!

Puss från Diana som givetvis ALLTID skulle vara lite småporrig för sin kille!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0