zLATan


Japp, så var han på rätt plats vid rätt tidpunkt igen.
Han den där överskattade Zlatan, som mest bara står och väntar på
serverade tillfällen, skulle nästan kunna kalla honom lite lat.

Resulterar inte hansserverade chans i mål står han kvar som
ett jäkla frågetecken istället för att jaga.

Vad är det med denna Zlatan som ger honom flera rubriker på löpet?
Jag förstå faktiskt inte riktigt varför vi hyllar honom så mycket.

Jag ska inte sticka under stolen med att Zlatan verkligen gjorde
min kväll igår och gav oss total lycka. Zlatans mage är just nu
det som gjort mig gladast i helgen.

Men nu hyllas Zlatan som den hjälte han inte är, varför blir det så?
Inte precis så att han ansträngde sig speciellt mycket för att göra målet.
KUnde varit vem som helst som haft turen att vara där just då!

Och sen blir jag så jäkla irreterad på honom när dom gav intervjuer efter matchen.
Varför i hela fridens namn tittar han inte den han pratar med i ögonen??

Han står där och ser självgod ut, pratar med sin tråkiga monotona röst och
stirrar rakt fram.
Hejja Zlatan!!

Fotbollskyss från tjej som blev helt till sig av sista målet att Zlatan i två sekunder var min idol men när glädjen lagt sig kom jag till sans och la honom på hyllan som idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0