Blekfet!


Fy tusan i kanonkulan!
Provade min bikini för några dagar sedan, varför jag bedrev detta självplågeri är
en fråga som inte har något svar!

Jag kan konstatera att det inte blir beach 2010 heller,
precis som de fem förgående åren.

Hlet enkelt ser jag mindre tjock ut med kläder på
och det kanske är dags att satsa på en sån  där soldräkt
som barn har på stranden för att inte bränna sig.

En bikini får alla skavanker att lysa otroligt mycket.
Idag insåg jag att rumpan har blivit hängig och jag som aldrig
haft celluliter har fått besök om dom på rumpan nu.
Dessutom är nedre delen av ryggen saggig, fläbbig mage,
kärlekshandtag med väl tilltagna mått, ganska stor navel,
hjulbent och lite sånt.

Men va fan, jag har ju turen att kunna använda min kropp, springa, gå, stå och allt sånt.
Så lite fläbb och skavanker får väl alla stå ut med!
Typ.



Fläskigkyss från tjej som inte gör sig i bikini!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0