Christmas light!


Påskafton.
Helt enkelt en miniversion av julafton.
Inga paket och inga hemska matkomor där jag nästanfår panikattack av
den hemska mättnadskänslan där maten verkligen har fastnat högt upp i
matkanalen för det får inte plats i magen men typ samma mat, fast mindre mängd!

Speciellt efter den där jävla risgrynsgröten som är så god att jag ALLTID
hamnar i ett katatoniskt tillstånd där jag inte kan röra mig det minsta för
då kaskadspyr jagvita gryn!!

Detta slapp jag igår men skinka, prinskorv och skit tryckte jag i mig.
Och godis.

Brorssönerna var kärvänliga och den stora tonårspojken (15 år) gosade
med mig nästan hela tiden. MYS!

Och min storasyster var så fin i sin gravidmage. I den fina klänningen
som satt precis helt rätt för att vara gravidvacker.
Himla fin hon var igår och lös som solen.

Dom första timmarna, sen började hon se trött och sliten ut=)
Bebisen som lever rulle på kvällarna, sa hon!

Påskdagspuss från Diana med en vackert gravid storasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0