Dela kakan i tre delar!


Dags för vårstädning av håret idag då.
Innan jag ska klippa mig tänker jag alltid att det ska bli så skönt
att sfå tyr på håret men samma dag som det är dags får jag alltid lite
ångest och ifrågarsätter beslutet om att boka en tid.
Livrädd för att det ska bli helt galet, vore fan döden att
bli ful i håret! Men ibland måste man ju.....

På tal om vårstädning så slängde jag granriset som segat sig kvar på balkongen
och jag fullkomligt hatar granbarr! Hela jävla balkongen full av torkat barr
och hur lyckas man ta ut en påse full med granris genom lägenheten utan att barra ner?

Rätt svårt faktiskt men jag lyckades ganska bra.
Tråkigare är det för grannen under mig som garanterat fick barr på sin
balkong men det spelar inte mig nån roll, jag skyller på grannarna ovanför!!

Dom skänker både pepparkakor, tepåsar och chokladpapper
till sina grannar!

Tisdagspuss från tjej som blir tokig på katthår!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0