Den utdöende arten!


Min lovely friend Kristoffer är en riktigt gentleman och jag trodde
faktiskt att han var den sista i sitt slag men tack högre makter
så tror jag nog att jag blivit motbevisad.

Träffade minsann en söt pojk som än så länge
håller måttet som genlteman!

Jag tror att det är den där jäkla jämställdhetens fel.
Tjejer kan minsann själva och nä, vi behöver inte uppvaktas.

Jag är fan hellre konservativ och lever i könsuppdelningen gällande detta!
Självklart kan jag själv om jag VILL men jag blir hellre "uppvaktad"
i vardagen liksom.

Trots att jag och Kristoffer har känt varandra i 15 år gör han fortfarande
allt det där, öppnar dörren och låter mig gå in först, hänger upp min jacka,
tur ut stolen och annat trams. Lovely!
Det går lite långt när han faktisk bär mina kassar åt mig, trots att jag poppsar på att
jag faktiskt kan bära dom själv. Visst fan är det skönt att slippa bära
saker men jag känner att jag utnyttjar han godhet. Han säger att han gör det för
att han VILL det och han skulle fan sura om jag tjatade om att jag skulle bära själv!

Dessa gentlemen är en utdöende art och jag blir förvånad och jäkla
impad om det dyker upp ett av dessa udda exemplar!!
Boys theese days är mest tarvliga och lata.

In med överklassfasoner, det funkar finfint!!

Puss från tjej som, om hon varit man, varit en perfekt gentleman!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0