Det är något fel på mig!!


Jag är så jäkla trött på kattaskrället, eller nä,
jag är faktiskt inte det minsta trött på henne men
på allt jävla hår hon dräller omkring.

Men så kom jag nyss hem från en promenad och hon låg  och myste så skönt
i min säng och genast blev jag lite blödig och lipig!

Den dagen hon åker ifrån min lägenhet kommer jag aldrig mer att
träffa den lilla hårbollen.

Och det gör minsann lite ont i hjärtat!

Alltså är det något fel på mig för jag är fan hårdnackad och lipar inte över bagateller
(Läs: Känsligaste tjejen i stan som lipar över allt) men
detta lilla håriga skrälle orsakade minsann en tår eller två nyss.

Fast jag är absolut INTE så blödig så att
jag tänker behålla hårspridaren, hell no!!

Hårpuss från tjej som tänker gå och gråta i en väns varma famn över KATTFAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0