Ett två.....där var det stopp!


På tal om gravidmagar så var jag med om en jättemärklig situation pga detta.
När jag var hemma hos en kille, ur ett icke vänskapligt perspektiv, så visade han mig sitt
kommande barns mammas gravidmage.
Han frågade: Vill du se XXXX mage?
Nej, svarade jag men jag fick snällt titta på kortet iaf.

Det kändes helt galet och helt fel.
Det liksom kapade hela situationen. Fatta vad knäppt det kändes,
att träffa en kille som ska bli pappa, dessutom ganska snart.

Sen den händelsen har jag inte kunnat släppa
de faktum att jag faktiskt hyser lite agg mot honom.
Hade det inte varit för att jag var full och rädd för att gå
hem själv hade jag gått därifrån direkt för det var
så knepigt gjort!
Visst att det är en stor del i hans liv men......

Vad tänkte han då? Det var hårt och orättvist!

Och nej, jag ville inte se för jag ville
mest förtränga det för tillfället!

Sen måste jag påpeka att jag är fullt medveten om att det låter som
att jag träffar massa killar när jag skiver: En kille jag träffade ur ovänskapligt.....
men det tragiska är att jag faktiskt pendlar mellan två snubbar....inga nya
spännande boys utan samma två, som iofs ibland kan vara ganska spännande.
Och NEJ jag träffar inte dom samtidgt såklart, den ena har varit fram
och tillbaka i massa år och den andra.....ja, han var helt enkelt där.
Men jag gillar dom båda, absolut. Varandras motsatser är dessa pojkar men
båda betyder sin beskärda del.

Puss från tjej som lägger det gamla bakom och träffar nån helt ny - snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0