Hatisk!


ARG!! Jo, tro det eller ej men jag är faktiskt arg.
Inte bara lite heller.
Åh, vad jag tyckte det var skoj när FedEx plingade på min dörr,
eller ja, det var ju ingen FedEx snubbe utan en DHL pojk
men han påpekade noga att paketet var från FedEx. FedEx som jag
förövrigt började ogilla förra veckan. Slöast i världen!!

Jag dog en smula när jag öppnade mitt paket och oj då,
med min vanliga tur var det givetvis helt galet!!!!!

Jag som väntat på min telefon en evighet!

Dessutom bytte jag telefon med min syster i lördags, eftersom
att min nya ändå skulle koma snart tänkte jag att det var lika bra
så slapp jag få cp-ryck på den där jävla pekskärmen.
Får nog bli ett tillbakabyte om inte min älskade syster ska säga:
Bytt är bytt, kommer aldrig tillbaka. Då slår jag henne=)
Nä, hon är för snäll för det, därav den fina (läs: FJÄSKIGA) bilden!

Svordomarna har haglat tätt av ilska. Jag har varit så ful i munnen idag
att jag borde tvätta den med tvål och vatten och kanske en smula ättika.

Jag får dessutom betala 15% av summan för att få göra ett återköp!
Äckelhoror!!

Onsdagspuss från Diana som ska smaska tårta på kalas idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0