Hej du - ett eget inlägg till digl!

Mikael om Kärringjävel!:
Lite får du nog "skylla dig själv" cigarett rök luktar värre än kattskit. Det lär du upptäcker om du får för dig sluta.

Ibland blir man som icke rökare så sne på skiten man nästan har lust be katten pissa ner på grannen när han står och röker nedanför min balkon.

Det lär du märka om du slutar röka.

Jag kan förstå att rökare känner sig jagade men vafan det e ni som får ta hänsyn. Om ni vill förgifta er med skiten e det ju upp till er men men förpesta inte oss med skiten.

Oj, det var ett gammalt inlägg du kommenterade;)
Klart att det är vi som måste ta hänsyn, det köper jag till fullo
och jag vill påstå att jag gör det, oftast iaf.
En kärringjävel är hon för att hao inte säger det TILL mig
utan pratar om det så jag ska höra.
Fast nuförtiden är hon jättetrevlig. För trevlig och ska prata
i en evighet när jag möter henne. Därför undviker
jag att springa på henne.
Därför kallar jag fortfarande kärringjävel, det är hennes namn!

Jag hoppas innerligt att jag någongång får för mig att sluta röka!!

Men att låta katten pissa ner på grannen, är inte det lite taskigt
att låta katten göra ditt skitgöra? Inte ska du dra in din katt
i sånna fasoner=)

Trevlig kväll!

Puss från tjej som hittade en särskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0