Hoppas på att överleva.


Det ringde från tandläkaren i förmiddags och först trodde jag
att tandläkaren var sjuk vilket hade varit riktigt retligt
då jag spenderat flera timmar med att vara rädd och förbereda mig!

Snälla MANLIGA tandläkaren hade läst min journal och sett
att jag är väldans rädd så dom erbjöd mig en tidigare tid
för att jag inte skulle behöva oroa mig hela dan.

Ett bevis på att det finns människor som tänker,
repekterar och hjälper till för att göra det så bra som möjligt!

Till den otrevlige herren från i torsdags som tycker att
människor med vissa diagnoser utnyttjar systemet och som
beklagade sig över att han betalade 100 000 i skatt;

Jag har lyxen att ha ett tandkort så jag betalar NOLL kronor
för mitt besök hos tandläkare.
Betalar gör att som jobbar och betalar skatt.
Så du betalar helt enkelt, tack för det!

Så medans du jobbar och sliter och skattar multum
sitter jag hemma på röven för att jag tycker att det är kul
och njuter av dina skattade pengar.
För det är verkligen skitkul att sitta hemma, roligare kan man fan inte ha.
Varför jobba, göra nytta och ha det socialt med sina kellogor
när man kan sitta hemma och tänka?!
Verkar ju onödigt!

Skärtorsdagspuss från tjej som tycker synd om fördomsfulla människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0