Inte mer rött!


Dubbla söndagar är så sjukt boring att det inte är klokt!
Långhelger, fy för fläsk och bruna bönor vad jag inte uppskattar det.
Om man inte är på långhelg i Paris eller London men just denna långhelg
gick inte resan längre än hem till mor och far!

Fick farfars antika klocka av pappa så det var väl värt en tur
till Böhmen. Denna stad som Gud glömde i sitt byggande av underverk!

En vit vanlig tisdag imån och jag börjar denna spännande veckan med ett
besök hos tandhygienisten!
Det är nästan värre än ett besök hos tandläkaren för jag tycker
att det gör ont som tusan när hon grejer i munnen.

Fast innan dess är det faktiskt dags för ett möte för att
få nya uppdrag.
Jag hatar mina uppdrag som just nu suger sämre en en hora
från Böhmen (alltså tjeckisk, för alla vet väl att Böhmen är en stad i Tjeckien!)!
Var fan är mina fem veckors betalda semester?!

Röd måndagskyss från tjej som längtar till vanliga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0