Inte så ofta men på riktigt!


Fram tills för enbart typ ett år sedan bad jag aldrig om ursäkt.
Oavsett om jag tyckte att jag hade gjort fel eller inte.
Det ar liksom emot och min syster tjatade hål i huvudet på mig att
jag minsann borde lära mig att be om ursäkt.

Sjävklart ber jag om ursäkt om jag går in i någon, är sen
eller på annat sätt gjort ett "vardags" fel.

Men att säga förlåt när jag gjort något dumt hände aldrig.
Ju dummare sak jag gjort desstu svårare att säga förlåt.

MEN, det senaste året har jag faktiskt sagt förlåt några gånger när jag
jag gjort något som möjligtvis kan ha sårat någon.
Eftersom att jag inte slänger runt med förlåt hela tiden
är de få förlåt jag sagt verkligen menade på riktigt, från mitt hjärta.

Att säga förlåt är att erkänna att man felat som människa
och vem fan vill erkänna att man felat och gjort nån illa!
Jag felar fan aldrig!! Tror jag men så är nog inte fallet trots allt.

Långfredagskyss från tjej som enbart säger förlåt när jag kan erkänna att jag gjort fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0