Min älskade mamma.....



Igår läste jag i tidningen att hjärt-och lungsjuka inte skulle anstränga sig
pga den där cp-vulkanen.
Så givetvis var jag tvungen att ringa pappa och be honom hålla sig lugn.

Min älskade mamma svarade när jag ringde, pappa var tydligen nere och fyllde
på pellets i pannan.

Jag sa till mamma att hon skulle säga till pappa att jag hade läst detta
i tidningen så han vet om det.

- Säg till pappa att det står i Svd att hjärt-lungsjuka inte ska anstränga sig.
- VA?
Jag upprepade meningen och då sa min älskade mamma:
- Vi har väl inga hjärt- eller lungsjukdomar.
- Men mamma, var befann du dig de två gångerna på fick hjärtinfarkt?!

Tålamod hos mig lika med NOLL!!
BE PAPPA RINGA MIG DIN TRÖGA JÄVLA IDIOTKÄRRING.

Det sa jag inte såklart, hade jag inte vågat, men jag tänkte så!

LÖrdagspuss från Diana vars mamma är lost i kastrullen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0