My bad!


Har fått en del kommentarer om varför jag inte godkänner
kommentarerna.
Enbart för att jag inte orkar. dessutom hade jag varit tvungen
att en si så där 50 gånger försöka förklara att man ska läsa min blogg
med en skottkärra salt och verkligen se ironin i den.


Godkänner jag alla "måste" jag svara på dom men självklart läser jag alla.

Tack för de tips jag fick angående tandläkaren men tyvärr hann jag inte
prova något av dom för jag var redan för stressad!
Ska prova vid nästa tillfälle.

En hel del snälla tjejer har kommenterat det här med HPV,
dom har haft det och gjort proceduren och det var inte så hemskt.
Känns skönt!!

Om jag blir galen av att ha en katt hemma? Nej, förvånandsvärt inte.

Den roligaste kommentaren är nog denna:

Jag vet vem du är på riktigt. Alltså jag ser dig jämt på Fox.
Men jag tycker att du är söt i verkligenheten men på vissa av korten i
bloggen är du faktiskt ful! Sen ser du väldigt liten ut. Hur kort är du egentligen??!

Ja du, i dunklet på Fox med tre ton smink kan nog vem som helst
se söt ut, bilderna i bloggen är lite mer vardagliga så tyvärr
är jag nog egentligen ganska ful! Sen att jag valt mindre smickrande kort för att
det ska vara lite roligt hör inte hit=)
153 stolta centimeter är jag vilket är alldeles lagom för längden
på mina upsydda jeans är perfekt då. Hade jag varit längre hade jag
ju haft för korta jeans!
Kom gärna fram och säg hej nästa gång du ser 153 cm varandrande smink-klet!

Varför jag slipper betala tandläkaren? För att jag är bäst!
Om jag inte har dåligt samvete mot skattebetalarna? Inte det minsta!


Och nu orkar jag inte engagera mig i kommentarerna mer.

Tisdagspuss från kort, ful och systemutnyttjande tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0