Myspys på Fågelvägen!



Här har vi dom, turturduvorna i min trapp.
Dom är så kära och överlyckliga att jag vill bara spy på dom!
Pussas jämt, har tindrande ögon och ler så stort att jag
önskar att dom får herpes så att dom inte kan le
på en vecka eller två.

Eller nä, såklart inte. Jag är bara avundsjuk!
Avundsjuk på hur mys dom har det och hur äckligt
glad och kära dom är.

Och i lördags friade Ingo minsann.
Om Anneli svarade ja? Nä, hon svarade inget, hon nickade och såg
chockad ut. Men ett bröllop blir det=)

Efter Ingos frieri i lördags på festen spritte vårkänslorna
i deras lägenhet och det var hångel till höger och vänster.
Kanske är så det blir när någon friar, alla blir liksom glada och på
gott humör. Då kanske man firar genom hångel. Inte vet jag,
det enda frieri jag medverkat vid innan detta var när mamma friade till pappa
och det var fan inte det minsta romantiskt alls!

Så deras frieri bidrog väl till lite lycka för andra, iaf just den kvällen.

Om det blev hångel för Diana?
Eh, jag sysslar inte med sånt. Hört att man kan bli gravid
av att ha någon annans tunga i sin mun.....
Dock kan det ha hänt att jag vid något tillfälle
viskade med tungan....men jag har hört att vissa människor
hör på det sättet.......och ibland väljer jag att viska på det sättet.....

Måndagspuss från tjej som ibland hör och pratar med gomspalten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0