Pass!


För några veckor sedan när jag tvättade hände det mig något oväntat
och faktiskt ganska otrevligt.
En snubbe i grannporten står ofta där nere och röker och
eftersom att jag ränner hela tiden möter jag honom ofta!

Han kom ner till mig i tvättstugan och presenterade sig
och jag var artig, hälsade och neg som vanligt.

Han sa:
Diana. Jag ser dig jämt gående här och tycker att
du är söt och verkar trevlig. Vill du fika någon dag?

Jag bara dog!! NEJ TACK! DU ÄR KNÄPP SOM FÖLJDE EFTER MIG NER I TVÄTTSTUGAN!
Det sa jag inte, jag ljög och sa att jag hade boyfriend!

Så sjukt pinsamt varje gång jag möter honom nu.
Måste ju hälsa, le lite trevligt men jag gör allt för att
undvika att tvingas prata med honom!
FAN!!

Puss från tjej som inte önskar lära känna fler grannar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0