Refera och du minns!


I morse slog det mig att jag inte kom ihåg vad jag gjorde
förra Valborg. Anledning till denna tanke berodde på
att jag funderade på om det regnade förra året.

Så för att komma ihåg vad jag gjorde började jag referera
till händelser runt omkring.
Ett bra sätt är att använda en väldigt lam kedja:

Träffade jag nån kille förra Valborg.
Gjorde vi något ihop.
Vad gjorde vi.
Och sen kommer man fram till hur vädret var!

Så helt plötsligt kom jag ihåg.

Det regnade INTE förra året för
vi grillade och spelade brännboll.

Så lätt återkallar man minnet!!

Om det hade varit ett nej som svar på första frågan hade den ändrats till:
Vilka av mina vänner umgicks jag mest med under den perioden
förra året.

Valborgspuss från smart blondin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0