Snuvad på konfekten!



En braig sak med att ha en man/pojk eller whatever man väljer att kalla det motsatt könet
väntandes på en i ens säng när man är på fest borde vara att man får lite mys.
Man slipper gå ut på stan och man slipper spendera kvällen med att ragga för man
behöver inte engagera sig på något sätt. Man har ju liksom redan en garanti!!

Jag var faktiskt en tönt och gick hem relativt tidigt igår, var hemma redan tolv
och det är nog något slags rekord för mig. Kan nästan villigt erkänna att jag
förmodligen inte gått hem så tidigt om jag inte haft besök.

Men attans vad jag blev snuvad på mitt mys för den där varelsen av det motsatta
könet hade somnat stenhårt. Givetvis var jag elak och skulle få lite liv
i åbäket men jag tror att han var för trött för att ens röra på munnen.

Tre minuter senare sov nog jag lika hårt!!

Söndagsuss från tjej som lämnade festen när det började lekas sexlekar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0