Sorry number one!


Pga inlägget om att referara till händelser  för att komma ihåg typ vädret gjorde
att mitt dåliga samvete sparkade mig i huvudet. HÅRT!!

Föll snön före eller efter jul?
Träffade jag nån.
Gjorde vi något ihop.
Vad gjorde vi.

Och efter fråga 1 får jag en hård kick i huvudet.
Jag var en hemsk heMSK HEMSK människa som faktiskt
typ träffade två killar samtidigt! Under allt för lång tid!
Fy skäms på mig och fy för mig!!

Varför? Inga refereringar i världen kan ge ett vettigt svar på den frågan.
Men jag var ung och dum, trots allt var det faktiskt två månader sedan!!

Jag lyckades nästan ro det i  och hade nog klarat det om
det inte hade varit för den där jävla uppfinningen mobiltelefonen.

Men den ena är faktiskt fortfarande lyckligt ovetande (tror jag)
och det han inte vet har han inte ont av! Inte jag heller!

Han som vet är ett as och jag rättfärdigar det med att han
förtjänar det! Han ville faktiskt ligga med min syster!!

Ska dock påpeka att jag faktiskt absolut inte lovat nån något
eller haft nån överenskommelse av något slag med nån av dom!

Om jag lärde mig något av detta?
JA; stäng för fan av mobilen om du sover med nån annan!!

Fredagspuss från tjej som bara göra samma misstag EN gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0