Utan krona!


Min mamma är fan kung på att vara lost i kastrullen.
Hjulet snurrar men hamstern är död, så att säga!!

Min ubergravida syster var på fotboll med mor och far.
När hon skulle cykla hem kickade lilla fotollskillen
i magen henne i mellangärdet.

Hon pausde vid affären och just då kommer mamma och pappa
ut. Mamma undrar om Elisabeth smyger på dom.

- Nä, det sparkade i magen så jag var tvungen att pausa.
Varpå mamma undrar:
- Vem sparkade dig i magen? En småpojke?
- Mamma, gissa!
- Vem då? frågar mamma.

- Bebisen i magen kanske Svarar syster.

- Ja ,just det, svarar den senila jävla grodan då!
Hur kan man glömma att nån är gravid när det står ett
gravidfetto ( förlåt Bettan, måste ju överdriva lite) framför ögonen på en!!

Detta är min mamma, precis sån här är hon!!!
Om det är ansträngande? Nä, jag har fan gett upp hoppet!

Lördagspuss från tjej med lost mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0