VACKER KÄRLEK!!

Finfina syster med finfin bebis i magen:



Trots att jag är sjukt ohet när jag vaknar på morgonen
fick jag morgonmys av Uffe!
Till skillnad från alla äckliga pojksvin gillar Uffe mig iaf,
det kan iofs bero på att jag mutar med godis!!



Med dessa bilder vågar jag påstå att kärleken fan är vacker,
på riktig och pure.
En bebis som kommer bli otroligt älskad och en katt som
älskar mig så länge jag ger henne mat och plockar hennes bajs.

Inte direkt villkorslös kärlek men va fan...man får väl offra sig!!

När man nämner kärlek tänker de allra flesta på tvåsamheten
och kärlek mellan två partners, visst jag köper det men är inte
beredd på att hålla med!
Jag tänker aldrig spara på min kärlek till nån jävla tvåsamhet,
it´s a big no no!

Puss från tjej som längtar till maj och till juli och ännu mera till juli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0