Varför ska allt göra så ont?!


Efter att ha fått sex bedövningssprutor i munnen trodde jag
att jag äntligen skulle slippa nålar i käften men nä, då behövdes det
en sjunde spruta.

Jag råkade använda ett ovårdat språk när hon skulle sätta
två sprutor i gommen.

Helvete, det går fan inte!
Kände mig så dum som sa så men inom en millisekund hade jag
bett om ursäkt och då kunde jag ju inte vara mer besvärlig
så det var bara att gapa och få gommen sönderspänd!

Att ta tandsten med ultraljud är ingen dans, så bedövningen
var helt klart värt det om jag jämför med förra besöket och inte
klarade göra klart käften!

JA, jag erkänner jag ÄR känslig!!

Nu har jag ont i min stackars mun och det gör ont att bita ihop,
tugga är det ju inte frågan om och jag är hungrigast i världen idag.

Det är liksom inte så att Diana, som är lite för kort för sin vikt
står sig en dag på fyra pannkakor!!!

Tänker kompensera för allt jag inte ätit när jag äntligen kan tugga!!

Freagspuss från tjej som tänker frossa, typ på söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0